we r one

we r one

Apr 20, 2013

epilog sepi

Saat termenung sorang2,terpandang kipas siling,saat melihat jam ditangan,saat melihat handset ditepi,saat tu jg aku rs mcm...oh,nothing to worries,nothing untuk aku fikirkn kesakitan diri ni,semua ni sekejap shja..xkn lama jarak hubungnya dan xkn ada rs sakit yg kehilangan kesembuhan.
Dan,senja sebegini..aku terpanggil untuk menitipkn entri ttg rs sesebuah perasaan yg dihalang,yg xkn mngkin bersama smpai bila2..perasaan yg aku lihat dr segi hati yg berkocak,yg mahu kasih syg diberi..yg mahu diberi perhatian buang secebis.
Dan aku terfikir,
Adakah mereka gembira dgn perhubungan sebegini,bersembunyi disebalik tawa yg sunyi dan sepi.membungkam!!mereka itu akan faham dan mereka akn terfikir,ada hati yg disakiti.ada hati yg menangis sepi..dibuang rs dendam,dibuang rs dikhianati..

Dan
Mereka,cukup untuk sekian kalinya..pasrah andai ada jodoh kalian..andai tiada,syukurlah..mungkin ada yg lebih baik untuk kamu berdua yg telah ditentukan Tuhan.

No comments: