we r one

we r one

Aug 6, 2011

R.!.N.d.U

salam..tadi aku ada post link blog aku kt pesbuk..ramai jgk yg bc..dan ada yg ckp btul2 tersentuh hati dan menangis bila bc story aku dan kila..aku cuba buka kembali..demi Allah..aku turut menangis..ingtn aku terhadap dia dtg kembali..saat2 mcmnih,aku perlukn kekuatan untuk berhadapan dgn kenyataan yg dia sudah tiada..

sebenarnya aku xnk lg menangis..tp takdir tuhan,aku xdpt melawan..pemergian kila bnr2 membuatkn hidup aku kosong..kosong yg teramat..hilang satu permata..hilang seorang kawan yg sanggup susah dan senang bersama..saat aku jatuh dulu,dia lh yg dtg selamatkn aku..dia lh yg dtg selimutkn aku dan dia lh yg dtg menasihati aku ttg kehidupan di atas dunia yg fana nih..

tp skng aku masih tidak nmpak untuk sesiapa menggantikn dia dlm hidupku.cukuplah dia seorang..xmngkin aku menjumpai insan berhati nurani sepertinya..
ya Tuhan..
kau rahmatilah roh sahabatku..berilah peluang kepadanya untuk pulang menatap wajah mulus anaknya pada bulan yg mulia ini..
                                                              cantikkn arwah sahabatku..
                                                dia yg xsempat menatap wajahmu lagi..

shakila....
andai satu waktu tibanya irasmu..akn aku nyatakn padanya..bhwa ibumu seorang wanita berhati waja..ibumu seorang yg berani menempuh mati semata2 untuk melahirknmu..dan ibumu adalah rahsia yg tersimpan disebalik naifnya..

shakila.....
aku masih disini..menatap wajah anakmu dan mencintai dia sebaik mungkin..
dalam kenangan ku palitkn kesyukuran..



hanan ardiena391

1 comment:

pinkcolour82 said...

Al-fatihah untuk arwah