we r one

we r one

Sep 20, 2011

Ter!Ma D!a SeaDaNyA..

dalam diam..
masih mengharap untuk berubah..
dalam diam..
masih mengharap untuk menjadi lebih kuat..
tp..
dalam diam..
aku menangis seorang diri..
kuatkah aku..
saat aku ingin berkata..
kau tindas tanpa aku rela..
saat aku terdiam.
kau anggap aku salah..
dan..
saat aku sakit..
kau bilang itu musibah atas diriku yg tidak tahu bersyukur..
ya..
kau terlalu sempurna..
tidak seperti aku..
yg masih mencari denai dan lorong waktu..
kerana aku..
tidak mahu dikata peniru kehidupan balikku..
maafkn aku..
terimalah aku seadanya..
terimalah diriku dengan kerelaan hati..
andai aku masalah buatmu..
aku mohon kemaafan..
lepaskn aku..
agar dirimu xkn lagi terbelenggu oleh dosa2 silamku..
bila 'hanan ardiena' mula berbicara ttg hati dan jiwa yg lara..





No comments: