we r one

we r one

Sep 20, 2011

KAMU

maaf..aku masih belum dpt melelapkn mata..untuk menghadapi kenyataan  kurniaan Allah yg 1 ini sgt2 xterjangkau dek akal..kali ini aku masih lagi menyelak helaian2 tinta yg pernah aku coretkn dahulu..dan mataku terpaku pada satu wajah..saat itu jg aku menangis..knp mlm ni aku terlalu sensetif bagaikn tiada siapa yg sygkn aku lg..
aku takut untuk berbicara dgnnya..mana mungkin dia menjawab.mana mungkin jg dia akn membalas setiap pertanyaan bodohku nt..tp aku pasti..dia jg rindukn aku..dia jg seringkali ingin bertanya padaku ttg sesuatu yg mnjadi rhsia kami dari dulu..syg,dia bukan lg rahsia yg perlu aku simpan..aku perlu menyatakan jg betapa aku rindukan usikn  "chuuuiiiii" yg seringkali dia ungkapkn..mana mungkin aku lupa saat aku perlu memerah keringat untuk melupakn masalah yg menimpa..dia hadir hulurkn tgn dan membantuku bgn semula..ya..dia yg aku syg ini sgt2 aku cintai akhlaknya,sifatnya,keperibadiaannya..
aku berharap satu saat,aku akn bertemunya sekali lg..kembalilah semula dlm mimpiku..ingin aku sambut tgnmu dan bawa lari jauh dari belenggu.itu janji aku..jnji yg belum aku tunaikn dari dulu..sesak nafas penuh duka untuk aku nyatakan bhwa aku tidak pernah percaya yg dirimu sudah tiada lagi di dunia ini..
aku syg kamu..

shakila hashim 155636

No comments: