we r one

we r one

Aug 19, 2011

mintak maap!

sesowi ya..aku xpasan yg aku da sakitkn ati ko..ngeeee..bukan niat aku xnk angkt call ko n reject call ko..tp tadik aku tgh panas ati dgn somebody..somebody yg aku rasa cam nk cincang2 dgn pedang atomen..aippp..atomen ade pedang ke?

n aku nk mintak maap sbb ms kita bercakap thru phne tadi aku tinggikn suara kt ko..waikk..aku xde niat taw..ko jgn amek ati dgn aku..aku taw niat ko ikhlas tadik nk ckp ttg plan kita untuk esok..alalalaaaa..sowi sgt2..ati ko dh la kecik kuman,aku mrh2 je tros ko ckp.."jgn la mrh2,g bawak berehat yer.."aiseyyyhh..tros aku nk gelak2..yelah,aku tgh mrh..ko leh lak buat lawak doremon kt aku..neway,tengs ya,ko sudi jadi punchbag aku..hik3..sok aku blnje ko mkn cekelat keburi blek 4rest yer..ko suka kn..ngeeeee..

untuk smbody yg cam mengong2 tu..xpe..tunggu sket mase jek..pasni insyaAllah ko akan rasa penangan nasi lemak kopi O aku n da geng..mizan..cepat siapkn surat tu!da xsabar rasanya!!

sok..xtvti mingguan..ke JLN TAR mencari bju raya bersama chinta hati,sofirudin dan angkat tgn sape yg nk ikut..err..cik yuni,knp awk jauh?sy nk ajak awk nih..kwn sy yg kn mrh tu pun na ikut skali..oiiiikkkk..kita berbuka puasa same2 yer nt..

Lagi skali..
aku mintak maaf kt ko shahril sbb terkasar bahasa dgn ko ptg tadik..xsengaja pun...(",)jgn mrh aku taw..ngeeee...


cik hanan kemerengan hari nih

No comments: