we r one

we r one

Aug 24, 2011

PAGI YG SEDIH..

salam..pagi nih bgn tido lmbat sket..(tp dh solat subuh awal2 lgik..pas solat tros tido jup)jupg jam 10 da kn gerak g PWTC..hurm..penat lah..watpe lak kt sane kn..heheee..smlm sjn anta msj,"fit,esok kn g pwtc taw..tunggu kt menara 1 jam 10..pakaian lengkap!hurm..lengkap tu kn bwk bolhet ker?alahi..malaz!
dengan kesihatan yg masih xmengizinkn untuk berjalan2 nih(nk g shopping)aku rs cam nk mc jek..xnk g pwtc..tp..kalo ikut tu..aku incas lak!hades!!!(pasan kejap)..so,dgn berat ati td dah call ikin..gtw die yg taya bas bergolek jam 10..so,kita pun bergolek2 la jam 0945hrs dr teratak buruk nih..(quarters polis la..)..
aku masih bertenggek kt depan lappy..godek2 games,godek2 apa yg patut..pastu jmpa satu video..so tacing!tp vid tu aku dh sharekn untuk adik2 aku..@zee fauzi n chipsmore Angah..aku nk dorang phm..dlm setiap masalah yg berlanjutan kadang2 xkn membawa apa2 makna pun untuk setiap perhubungan..lebih2 lg kalo dh bertunang kn..hrp sgt2 dorang bhgia..
dan aku..
menangis pg tadik..atas hal ape?hurm..biar aku je yg tahu..simpan kemas2 lam sanubari nih..camon,biarkn ia pergi..
hati dan jiwa serta perasaan nih msh terasa lg..tp aku tahu..semua tu pasti akn diganti jgk..xpe..aku phm..semua tu mainan takdir je..masih menunggu dan terusan menunggu..org yg sabar kn Allah syg..so...aku masih bersabar!
oke lah,nk g siap2 dh nih..kang membebel lak mak ikin tu..die kn salu tunggu aku..so sweet..syg kamu ikin!dan syg kamu jgk  _________..jgn pernah lupakn aku oke..
daaaaaa..

cik hanan begitu tacing pg nih!

No comments: