we r one

we r one

Aug 4, 2011

A W A K...a.k.a MUSYUK

dulu..masih aku ingt..xde langsung permusuhan diantara kita..xde langsung kata2 benci diantara kita..tp itu dulu

semalam..aku mendengr perkhabaran duka..kau menyatakan aku mnjadi puncanya..sedangkan aku langsung tidak tahu apa-apa..

hari ini...aku harus beranikan diri..berhadapan dgn mu dan menyatakan aku tidak pernah membenci..

awk..
usah dgr ckp2 belakang..usah dgr cerita lama..usah dgr sebelah pihak shj..
dtg lah,tujukn aku soalanmu..
biarku jwb agar kau tahu...yg aku bkn begitu!

awk..
sy xpernah memaksa..sy xpnh memburukkn awk..tp knp ada suara2 sumbang yg berkata sedemikain?cemburukh mereka diatas kemesraan kita sejak dulu?

awk..
sy sygkn persahabatan kita..tp awk lngsung xmemberi ruang untuk sy berkata2..
awk telan semua yg awk dengar tnpa bertanya kepada sy..

awk..
mungkin skng awk dh membenci sy..tp awk harus tahu...sy xpnh membenci awk..xpnh walau sekali..kerana awk adlah kenangan yg paling terindah dlm hidup sy..kerana awk yg paling dekat dgn sy..dan kerana awk adalah seorang yg istimewa bg sy walaupun hakikatnya kita tidak ada apa-apa...

tp...awkk...
persahabatan kita xkn terputus dgn sewenang2nya..insyaalaah..satu hari awk akan th juga siapa yg salah dan siapa yg benar..

awkk..saat ini..
apa yg ingin sy katakan ...
sy tersangat2 rindukan usikan awk..bebelan awk..kata2 semangat dari awk walaupun hakikatnya awk milik org lain..
sy rindukan sahabat sy yg paling sy syg...AWAK lah orgnya..

awk..
terima kasih kerana suatu ketika dulu,awk sudi hadirkn diri menemani kesedihan sy..
menemani susah dan perit sy..
menemani sukarnya hidup diperantauan...
dan menemani disaat sy jatuh kelemahan..

awkk...
andai awk tahu hati sy..
awk akan rasa peritnya saat ditinggalkn seorang sahabat..
sahabat yg setia...
sahabat yg sentiasa membuatkn sy ceria...

awk..
sy mohon ampun dari awk..
andai tersalah bhsa..
andai tersalah cara..
andai hati awk terluka kerana sy...
maafkn lah sy...

awk..
dikejauhan ini..
sy doakan semoga awk bahagia..
dan..
sy doakan semoga persahabatan kita dulu bakal terjalin semula..

awk..hanya itu yg saya pinta..
maaf diri ini andai ada perasaan benci dihati..

awkk..
sy ingin melihat awk ketawa..
kerana ketawa awk itu..penyembuh hati sy yg lara...

trima kasih SAHABAT..awk yg sy syg...dunia dan akhirat..

          mengharap kau kembali nuurul atila ayob


hanan ardiena391

No comments: