we r one

we r one

Oct 31, 2011

bila sudah tiada hati

korang rasa?aku xrasa..korang tahu?aku xtahu...sumpah!knp manusia sgt2 pelik.ingin mengetahui semua ttg diri kita..apa yg ada pada kita?xada apa2 pun..kosong..
lagi pening bila setiap langkah diperhati..langkah pertama dicatit,waktu melangkah dirakam..untuk apa?kesian..xada kerja langsung kn..
mungkin itu kerjanya,memutar kata untuk kepastian sendiri tanpa sedar siap sedia dimaki..
dia siapa?oh..aku tahu..dia pemusnah kepercayaan aku..ahh..persetan lah..dia xlayan dikenang dan xlayak untuk aku melutut memohon maaf..
dia mencampuri urusanku..aku sgt2 tidak senang,dia bagaikn malaikat yg mencatit setiap pergerakkn aku..yg salah ttp dia salahkn..yg benar dia putarkn menjadi salah..
harus bagaimana aku mahu hidup,andai dia mengganggu ruangku yg tertutup..
dia harus tahu skng..aku tidak mahu berdiam lg.biar dia tahu hatiku sakit dan rasa berduri..tunggu masa akn aku cari pencacai yg tgh bersembunyi..aku akn cari..tunggu kau disana nt..

No comments: