we r one

we r one

Nov 26, 2011

dari sipi penglihatan kasar

biar tersentak seketika saat lautan biru memadai ada didepan mata dan aku masih berdiri menghadap dan memikir akn natijah dari perbuatan yg lalu..
dia insan yg baik..cinta hadir saat aku dlm kegelapan,memberi sinar baru dlm setiap kehidupan tanpa aku berfikir aku telah melukankan ati 2 org insan lain..kenapa begitu kejam diri aku ketika ini..
ya..diudara ada kalimah cinta dn kasih syg yg dia berikn tp sampai bila?harus aku lari jauh2 biarpun aku tersungkur untuk sekian kalinya..tp dia..sentiasa menghulurkn tangan membantu dan membahagiakn aku..aku sedar..1 kesilapan dan juga 2 kesilapan aku telah lakukan..saat aku terdiam..dia hadir mencari..memujuk dlm sembunyi dan sukar untuk dimengerti..
dia akan pergi jg suatu hari nt..bersama tulang rusuk kirinya yg telah sedia menanti disana..dia diam seketika dan aku pasti itu berita yg baik harus aku terima..baik2 untuk terima dan jgn terguris dan mengguris..
sekadar menyayangi tidak terlalu mencintai..
(aku obses kepada khayalan diari cinta laila dan majnun..)

sekadar kata2 yg lalu diruang litup pemikiran yg kosong..esok sambung lagi..daaaaaaaaaaa...

*aku-sekadar 1 lidi yg patah
*dia-bintang mlm yg sekejap ada..dan sekejap ilng bila hujan
*2 insan-buku diariku dan pen kesayangan yg ilng ditempat kerja..huhuuu

aku syg suami aku dan dia patut syg aku jgk!
                                                                  E.N.D

No comments: