we r one

we r one

Nov 4, 2011

selangkah nk marah..tp xjadi

kita terpilih bukan dipilih..kita hamba bukan dihamba..kita manusia bukan binatang..kita ada hati bukan tiada perasaan..kita syg bukan dibuang..
hidup xindah..lagak bagai dia yg gundah..padahal aku yg tersasar..dlm mencari sahabat aku tercari kawan..langsung xboleh diharap..rahsia semua  terbongkar ..bukan diselongkar..sial!
sahabat apa namanya hati dimainkn..sahabat apa namanya andai semua jadi permainan..ok..aku xpercaya lagi..sial!
cukup aku diam..cukup aku memendam.
pergi lah kau,aku bosan..jgn tunjuk wajah bagai setan..senyum kau buat aku nk pengsan..sungguh..aku sedang menahan kemarahan..
kau tunggu aku disimpang jalan..lepas tu kau akn ckp "maafkn aku kawan,aku xperasan.."
dh2..aku betul2 xde perasaan untuk memaafkn..kau aibkn aku dan jadikn ia permainan harian..terima kasih..
aku hargai,aku bersyukur kerana ditunjuk jalan oleh TUHAN

No comments: