we r one

we r one

Aug 7, 2011

NENONG2..NK PITAM..

waik2..kapla penin..kapla penin..hades..br jek sampai umh..start dari elymonin kua sampai xsempat na msk untuk berbuka..caittt..(sedangkn da taw de org mau habiskn wetnye untuk aku..hak3)teng sharinah sirat a.k.a rin a.k.a shek a.k.a ina(pakwe die jek yg pnggil ina..)
berjalan dari pg td untuk crik2 brg na pos lek sabah..wah..tul2 semangat kwnku nih..tp..de pekdah jgk..yelah..beli hrga borong,jual hrga kita..wah..untung 3x gnda..sape nk bg camnih..try usha2 gak brg2 tu..ada yg cap ayam jek..tp nmpak cam eeuuuwww..osem!!!!gojes..nth2 artis2 pun g beli kt situ jek..betul...mmg da vas hrga n brand die..mau xmau abes jgk la dkt 6ratus rinih..errr..bkn aku yer..tp kwn aku..aku nk biskn 6rat?hurm..alamat mkn pasir la..gji polis bknnye bnyk sgt pun..(cam na wat pataim jek nih..sape2 ade kje kosong x?nk apply lah!)

 keh2..sempat lgik kn..
 ni la sharinah..kwn sot aku..hak3..sowi ya rin!


sape nih???





selama aku idup nam taun kt KL nih..aku lngsung tatau yg PLAZA GM tu tmpat membeli dan blah cpt2 yg paling murah..haishhhh..kalo aku tau,da lama aku wat bisnes sndirik..amek bnyk2 hnta kg soh dorang jual..(dalam perancangan nih..)tp perlukn modal jgk..hrga beg yg aku tgk kt danau kota dlm rm45 tp kt situ kalo mek hrga borong jtuh rm16 jek..cam bangang jek kalo beli kt danau kn..hahaaaa..da tau pot..senang la nk soping2 nt!(jgn arap na soping kalo cik suami xbg wet)

da selesai membeli tu kami tros jek balik umh aku..haishh..bwk bnyk brg nek moto jek..xmen la nek kete..(jln jam giler..kalo nek kete sah2 3jam br aku sampai umh..tp nek moto saploh menet je)heheee..pas rehat n solat kt umh..kami kua lakz g antar adik ipo aku na msuk PULAPOL..err..br bis OJT(on job training)mak ai..sesak giler sbb suma kete xdibenarkn masuk ke kaw Pulapol...tepi2 jln jek kami benti anta die..cian akmal hanis.hik3..jgn nt die kn posting kt bukit aman..kang xpasal2 kn buli dgn kakak ipo die..sape eyh?hahaaaa..aku ler!!

pas anta die..kami g jusco wangsa maju..tp sebelum tu da tipon da restaurant johnnys(tempah meje..siap dak tu ckp.."akk dtg dlm jam 6 yer..meja sy dh sediakn untuk akk"..sesampai jek sane..dgn konpidennye aku g kt kaunter..bertnya ttg meja n ni jwpn aku dpt.."akk,kite xtrima tempahan thru phne.."kite trima yg walk in jek..cabai betul!!!na je ngamuk kt situ..yelah..meja da penuh,die lak siap soh aku q jam 8 nt..haishh3..(sabo2)

mau xmau mmg terpakse la q jam 8..alang2 xde meja tu,aku ajak je si rin g menyemak kt big apple..hah..beli alien!mkn je kt situ..pastu g solat n tros beratur cam dak skolah nk msuk class kt depan restaurant pakcik john tuh..akhirnya!!dpt gak meja..haiihhh..dugaan bulan pose!siyes..aku mkn sikit jek..tp rs cam banyak..aipp..camne tuh?hahaaaa..nth..aku pun tatau!tp kn..aku ngntuk giler pas mkn timbot tuh..waaaaaaa..kena dera mkn bg abes..mencik3!!!

yg dinanti2..(nk balik cepat..suami ckp die penat..ye ke?)aipppp...!!!!pas anta sharinah lek sunways aku trus lek ke kuarters..sesampai jek da kn bebel sbb (ade la sbbnye kn..letih la abg oi..)nk cpt tido...pas solat trus mata nih terpndang sesuatu..ape tuh!!!!!!hak3..my lappy la..segar jek bijik mata ni kn..ngeeee..pe lagik..cari nk tulis entri lh!hahaaaa..oitt..jam da tunjuk angka 0115hrs..kn tido nih..esok kje pg..adus..kje barisan hadapan la polak!!xsuka..xsuka..xsuka..xsuka ckp omputeh!!!waaaaaaaa...(mesti esok bnyk yg na dtg g wat aduan tatatertib kn..)sabo jelh tima pengadu ni..layanan kn baik..kalo x..hancus masa depan aku nt..

waikkkkk..ok lah,mata da kuyu cam ikan puyu dh nih,na slip2 lak..hik3..sahur jupgi mkn big apple jek..(mls na msk dh..)pemalas punyer bini....(aku xlarat la..gpun laki aku suka mkn yg simple2 jek..so..alhamdulillah la die xmemilih..asal mengenyangkn jek..itu da cukup buat die..)


okes..c u 2molow r..daaa...slip tait!!!!




hanan ardiena391 dak manja!






No comments: