we r one

we r one

Nov 1, 2011

aku kecewa ke atau dia kecewa?

bisu saat bertanya,langsung tidak berjawab sahaja..bila bisu meratapi diam,semua hilang pergi dalam kelam.
pepatah apa yg mereka gunakn..mati akal berfikir,sesak dada mengusir..
oh ya..dia lelaki..diam seribu bahasa tanpa sepatah kata..
lantang untuk mencaci lagi..tunggu sajalah!!
                                                                                                                                
perit bila rasa ditipu,diinjak bagai bayang2 anjing yg menyalak galak..galak ke?
itu dia bukan aku..itu yg pasti..
persetan dirinya yang tahu mencari bunga saat sang lebah hadir disisi menyondol dan terus pergi..sedap ke?
hanturaya kau!!
                                                                                                                                 
aku bersenang diri,menunggu titipannya lagi,tapi..ah..aku tertipu dalam mimpi..
siap siagah untuk terus berdiri dan berlalu pergi tp aku perlukn tgn untuk mengiringi.
kau jgn halang aku wahai bayang..biar aku terus bernyawa dengan caraku sendiri..ahhhh..aku lg dipersalahkn bila terpijak bayang ditepi..sial!
                                                                                                                                 
minda berdarah..tunggu masa untuk tumpah..tunggu dulu kerana aku pasti..satu saat kau sendiri tersadung kaki dan tersungkur diatas tadahan merah bernama tanah..nyah kau cepat..sgt2 meluat!

No comments: