we r one

we r one

Nov 1, 2011

dah terima undangan die

okes..tghri..harinih rajin bebenor turun g pasar tani..beli sotong jek..nk wat masak asam pedas..yeye or jek nk masak kn..hoihhh..aku terer masak okes!jalan dgn gaya malas jek..tgk kt tong pos..aikkk..da surat..tebal lak tu..oh..okes..dari kolej aku..
hurm..jemputan majlis convo rupanya..bukak dgn girang tp bila tgk angka yg diperlukn rm350..tersekat kt kerongkong..caitt..majlis 10hb..mane gji lgik weyh..sentap 7hari 7 mlm..siot!
call my hubby,gtw die..n de ckp..okes..abg byr..ekekeke..lega sgt2!tp cian lak die..okes..aku puase jek 1bulan nt.
cuti da apply tp xlulus lg..xpe..sabar!kalo xlulus gak..amek je Mc.kwn aku yg bg cadangan..sgt2 bernas!pastu kalo incas xpuas ati sila cari aku kt pusat kebudayaan dan kesenian sultan salahuddin abdul aziz shah UPM selangor k..aku tunggu jek..leh snap pic dgn incas skali walau dlm ati ckp sial ko!!aku xsuke ko la..!
okes la..nk berlari2 anak menuju ke dapur..masak time!
dadadaaaaaaaaa..mastercefmesia..hak3..kompom sedap aku masak rinih..
(muka poyo dan toya xde arah..)

No comments: