we r one

we r one

Nov 1, 2011

nyentap sikit kt ati sakit

berdiri dihadapan..dengan mimik muka mc setan dan tidak bersalah..
dalam lingkungan orang-orang yg tiada langsung perasaan..mcm alim tp xada kn..!aku tak kisah cerita kau yg sedih tu..lapuk aku rasa..sentap bila kau menjaja..itu buat aku sesal dan menyesal..memberi tgn waktu kau perlukan..
dah..dah..dia datang lagi dengan muka mcm lipan tp aku xpeduli...
lantak kaulah jantan!
                                                                                                                             
senja kian menginjak,aku masih terpasak..menanti saat terus berlari terus ke hadapan,tp diranting dgn tiang pengharapan kosong lg..
tinggalkn kenangan itu dibelakang..terus berjalan..dan berjalan..sikit lagi akan terus berlari tanpa menoleh ke belakang..hati2..takut tersungkur penuh sesalan..
kau ketawa kn...aku xkisah pun!!

No comments: