we r one

we r one

Nov 1, 2011

biarkn ia..

dia pandang,sekadar pandang..dia berdiri terlalu dekat tp langsung xterikat.
pergi kau jauh jangan cuba mendekat lg..aku benci..cukup apa yg aku alami..ngeri dan misteri!
biar diberi kesempatan xkn sesekali aku berdepan..cukup luka yg kau tinggalkn..aku pasti..kau bukan yg ingin aku lawan..bullshitt...
sakitkn bila berkata demiakian??
                                                                                                                                                                        
sekadar kata2 kosong:
sukar mentafsir lelaki yg hanya tahu membisu saat kesalahan sendiri berada di depan mata..dan mengambil kesempatan untuk menyalahkn pasangan yg tiada lagi cinta..cukup berkata dan kau luka..akhirnya kau pergi kepada dia yg aku umpamakn seperti berlian didalam kaca.
kau manusia ego dan terlupa..saat kau bercerita,aku ada disana..
silap kau lelaki bila aku akan bersuara ttg dia yg kau pernah cinta..cinta mati..idiot man!

No comments: